zaterdag 16 augustus 2014

Mekhissie Benabbad met shirt naar finale 1500 meter

Nog geen 24 uur na het shirt incident op het EK Atletiek in Zurich liep de gediskwalificeerde steeple loper Mahiedine Mekhissi Benabbad al weer een 1500 meter. Amper hersteld plaatste hij zich met een knappe laatste ronde als derde in zijn serie voor de finale.

Explosie van vreugde

"Ik heb de eindsprint op wilskracht gelopen en bewezen een groot kampioen te zijn. Ik moet me nu voorbereiden op de finale. Nee, ik heb geen spijt van het uittrekken van het shirt. Het was gewoon een explosie van vreugde. Als ik geweten had dat ik gediskwalificeerd zou worden , had ik het niet gedaan" verklaarde de controversiƫle Fransman tegen een interviewer. Mekhissi Benabbad is niet vies van belangstelling en heeft vaker opmerkelijke acties. Ooit ging de van origine midden afstandsloper op de vuist met een landgenoot.
Zondag is de finale van de 1500 meter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews

Blog over opmerkelijke gebeurtenissen in de sport